تجهيزات پزشكي تجهيزات پزشكي .

تجهيزات پزشكي

مبلمان منزل و مبل راحتي هايپر دكور

مبل راحتي يكي از ضروري ترين اقلام در خانه است كه فضاهاي مختلف مانند سالن پذيرايي و اتاق منزل از آن استفاده مي شود در ادامه با فهرست مطالب خريد مبل راحتي هايپر دكور آشنا خواهيد شد

  • فهرست مبل راحتي هايپر دكور
  1. انواع اسامي جذاب مبلمان راحتي
  2. كارگاه‌ هاي ساخت مبل راحتي
  3. خريد آنلاين مبل راحتي
  4. تعيين قيمت مبل راحتي
  5. خريد مبل راحتي جديد و زيبا
  6. مبل راحتي نيم ست
  7. مبلمان راحتي اسپرت
  8. نحوه‌ ست كردن مبلمان با دكور خانه
  9. هارموني رنگها براي انتخاب در پارچه مبل راحتي
  10. دوام مبل راحتي
  11. تعمير مبل راحتي
  12. كاربرد فوم در توليد مبل راحتي

انواع اسامي جذاب مبلمان راحتي

جالب است بدانيد كه مبلمان راحتي داراي مدلهاي بسيار متفاوت و زيبايي هستند و به همين دليل هم براي هر كدام از آنها يك نام در نظر گرفته شده است. براي مثال براي مبل‌ راحتي ليدان يا راشا يا چستر و ... انواعي از اين اسامي هستند. حالا شما با توجه به سليقه و نياز خود هر رنگ جنس پارچه و چوبي را كه دوست داشته باشيد مي‌توانيد روي آن مدل پياده كنيد و لذت ببريد. در ادامه مي‌خواهيم بيشتر در مورد اين مبلمان راحتي صحبت كنيم.

كارگاه‌هاي ساخت مبل راحتي

كارگاه‌هاي ساخت مبل راحتي معمولا در همه جاي ايران وجود دارند و امكان سفارش به آنها هميشه فراهم است. شما مي‌توانيد به طور مستقيم به خود كارگاه برويد و مبل خود را سفارش دهيد و يا به فروشگاهي شيك برويد و مدل‌ها را ببينيد و سفارش دهيد. مشخص است كه خريد از كارگاه بدون واسطه قيمت مناسب‌تري دارد.

خريد آنلاين مبل راحتي

امروزه اينترنت حسابي در وقت ما صرفه جويي كرده است و به راحتي هر چيزي كه بخواهيم را با استفاده از آن سفارش مي‌دهيم. شايد باورش سخت باشد اما خيلي از مردم حتي خريد مبل راحتي را هم به صورت آنلاين انجام مي‌دهند. كساني كه فروش آنلاين هم دارند عكس باكيفيت تمامي كارها را بر روي سايت خود با تمامي اطلاعات درج مي‌كنند.

تعيين قيمت مبل راحتي

قيمت مبل‌هاي راحتي به خيلي از عوامل مختلفي بستگي دارد. فروشگاه يا محله‌اي كه شما مبل را مي‌خريد هم در قيمت آن تاثيرگذار است. جنس چوب و جنس پارچه و گاهي طرح پارچه و... همه عوامل موثر در قيمت هستند. فقط كافي است يكي از اين موارد گرون شود، شما هم شاهد گران شدن قيمت مبلمان راحتي خواهيد بود.

خريد مبل راحتي جديد و زيبا

قطعا هر ساله تعدادي مدل جديد در بازار موجود مي‌شود. اين مدل‌ها الهام گرفته از سبك‌هاي مختلف هستند. گاهي پيش مي‌آيد كه يك مدل از مبل راحتي براي چندين سال پيش است، اما به شدت به دل شما مي‌نشيند و مطابق با روحيات شما است. البته فراموش نكنيد كه زيبايي در سادگي است و مدل‌هاي ساده‌تر هيچ وقت از مد نمي‌افتند و دل شما را نمي‌زنند و تا سالها مهمان خانه‌هاي گرم شما هستند.

مبل راحتي نيم ست

حتما نبايد مبلمان راحتي 7 تا 9 نفره تهيه كنيد. اگر نيازي هم به مبل راحتي نداريد سعي كنيد حتما يك نيم ست از آن تهيه كنيد. گاهي نيم ست ها در يك گوشه كنج خانه جلوه‌ي فوق‌العاده جذابي به منزل شما مي‌دهند و باعث يك تغيير اساسي در منزل شما مي‌شوند. سعي كنيد در كنار مبل‌هاي راحتي بر روي زمين يا عسلي از گل و گلدان‌هاي طبيعي استفاده كنيد تا يك سبك مدرن و زيبا را در فضاي خانه‌ي خود ايجاد كنيد. چيدمان مبلمان راحتي نيم ست بسيار آسان است و با يك دكور كوچك، مي‌توانيد حال و هواي خانه را عوض كنيد.

مبلمان راحتي اسپرت

شايد با خودتان تصور كنيد كه همه‌ي مبل‌هاي راحتي اسپرت هستند. شايد به دليل اينكه همه مبل‌هاي راحتي بسيار راحت و آسوده هستند اين تصور درست باشد. اما مدل‌هايي بسيار ساده تر و كوچك تر يا به اصطلاح جمع و جور، وجود دارند كه اسپرت تر هستند و براي فضاهاي كوچك و بسيار خاص طراحي شده‌اند. زيبايي در نگاه شما است و در زمينه دكوراسيون و انتخاب مبل راحتي شما مهم‌ترين فرد براي انتخاب هستيد زيرا اين شما هستيد كه در خانه زندگي مي‌كنيد و بايد در مرحله اول روحيات و سليقه خودتان را در نظر بگيريد.

نحوه‌ ست كردن مبلمان با دكور خانه

مبلمان راحتي يك حس خاص و منحصر به فردي را در خانه‌ها بوجود مي‌آورد و اين روزها بدون وجود آنها شايد حس كنيم چيزي در خانه كم است. اگر فضاي منزل شما بزرگ است و مبل سلطنتي و يا استيل و ... هم داريد كه رنگ خنثي دارد، سعي كنيد رنگ مبل راحتي خود را شاداب تر انتخاب كنيد. اين روزها در قسمتي از ديوار خانه كه مبل راحتي را مي‌چينند از تابلوهاي دكوراتيو رنگي جذاب استفاده مي‌كنند. اين تابلوها معمولا داراي رنگهاي موجود در پارچه مبل راحتي هستند. با اين كار شاهد يك دكور خيلي خاص و بي نظير خواهيد بود.

هارموني رنگها براي انتخاب در پارچه مبل راحتي

اگر شما جزء آن دسته از افرادي هستيد كه علاقه مند به مبل‌هاي دو يا سه رنگ هستند، بايد يك توجهي به هارموني رنگها داشته باشيد تا بهترين انتخاب را كنيد. استفاده از رنگهاي سرد و گرم و يا خنثي و شاداب انتخاب‌هاي جسورانه و شيكي است. سعي كنيد ذهن خود را خلاق پرورش دهيد. براي مثال انتخاب رنگ طوسي در كنار رنگ زرد يك انتخاب شاهكار است كه هر كسي را عاشق خودش مي‌كند. افراد باهوش و خوش ذوق دست به اين انتخاب‌هاي جذاب ميزنند و شما به عينه شاهد يك معجزه در زيبايي خواهيد بود.

دوام مبل راحتي

همانطور كه مي‌دانيد اين جنس مواد به كار برده شده در داخل مبل است كه دوام آن را تضمين مي‌كند. جنس كلاف و پلي استر و ... همه در تعيين ماندگاري يك مبل نقش دارند. سعي كنيد از فروشگاه‌هاي معتبر و با سابقه فروش بالا خريد كنيد تا خيالتان از اين بابت‌ها راحت باشد.

تعمير مبل راحتي

معمولا مبلمان راحتي از جنس‌هاي خوبي برخوردار هستند و مانند مبل‌هاي ديگر حساس نيستند و به راحتي از بين نمي‌روند. اما هر جنسي هر چقدر هم كه خوب باشد گاهي ممكن است دچار پوسيدگي و خرابي و ... شود. اگر براي مبل راحتي شما به هر دليلي مشكلي بوجود آمد، اصلا جاي نگراني وجود ندارد بسياري از كارگاه‌ها اين تعميرات را انجام مي‌دهند و مثل روز اول مبل را به شما تحويل مي‌دهند.

كاربرد فوم در توليد مبل راحتي

هر مبلي نياز به يك اسفنج دارد، در مبل‌هاي راحتي به جاي استفاده از اسفنج از فوم‌ها استفاده مي‌كنند زيرا دوام آنها بيشتر است. اين فوم‌ها به دو دسته فوم گرم و فوم سرد تبديل مي‌شوند. فوم گرم براي استفاده از كف مبل بسيار مناسب است زيرا چگالي كمي دارد. فوم سرد هم داراي خاصيت ارتجاعي است و گزينه ي خوبي براي استفاده در كف مبلمان است و حالت خود را بيشتر از فوم گرم حفظ مي‌كند.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۷:۰۲ توسط:mpa موضوع: نظرات (0)

كسب رتبه 1 گوگل در 1 ماه با سرويس كليك رقابتي

جستجو به جستجو رقيب را پايين بكشيد و كليك به كليك گوگل را تسخير كنيد

مجموعه شيك رنك مفتخر است بار ديگر با آغاز ارائه خدمت و سرويس جديد و فوق العاده كارآمد را خدمت شما گراميان رونمايي و معرفي نماييد

اين سرويس عبارت است از :

هدف واقعي سرويس فوق در اين شعار كاملا مشهود است سرويسي جديد و كاملا ايمن كه در واقع نسخه ارتقا و توسعه يافته از سرويس هاي قبلي شيك رنك مي باشد

همانطور كه از نامش پيداست با يك سرويس پيشرفته از جستجوي رقابتي با كليك ارگانيك گوگل روبرو هستيم .
در اين سرويس علاوه بر جستجو و كليك ارگانيك از جايگاه كنوني سايت شما در گوگل و ارتقا ctr و افزايش جايگاه سايت ، فراتر از آن صفحه نتايج بعدي و قبلي سايت كه در واقع رقيب هاي سايت محسوب مي شوند جستجوي رقابتي صورت مي پذيرد .
جستجوي رقابتي به جستجوهاي بدون كليك گفته مي شود كه در صفحه بعد و قبل از نتايج سايت ما در گوگل قرار دارند .
سايتي در جايگاه بالاي گوگل است اما كاربران زيادي پس جستجو بر روي آن كليك نكنند در واقع نرخ كليك و CTR سايت رقيب شما در مقايسه با جايگاه سايت شما كاهش يافته و گوگل با استفاده از الگوريتم RankBrain جايگاه و رتبه سايت رقيب كاسته و سايت شما را بهبود مي دهد.
 
در الگوريتم جديد گوگل بيشتر سايتها بصورت شناور در صفحات بعد و قبل بصورت غير ثابت و پرشي هستند .
بطور كلي دليل اين فرايند اين است كه گوگل با ارتقا و كاهش  يا و جايجايي نتايج خود ، رتبه سايت ها در رده بندي (پرش + افت يا ارتقا ) گوگل واكنش و علاقمندي كاربران جستجو را نسبت به سايت ها را بررسي و رصد و سپس رتبه بندي مي كند . پر واضح است وقتي سايتي در صفحات بعدي يا قبلي گوگل نيز با جستجو و كليك و واكنش مثبت و افزايش نرخ كليك و ارتقا ctr روبرو هست بدون شك در هر بروز رساني و رده بندي جديد گوگل سهمي مجزا كسب خواهد كرد .
 
  • در سرويس جستجوي رقابتي و كليك ارگانيك گوگل دقيقا چه اتفاقي رخ مي دهد ؟
در سرويس جستجوي رقابتي و كليك ارگانيك گوگل مجموعه شيك رنك جستجو رقابتي بدون كليك براي نتايج رقبا و جستجوي با كليك براي نتايج سايت شما در 4 حالت زير رخ مي دهد .
 
 
مطابق تصاوير بالا و به عنوان مثال : سايت شما در جايگاه و صفحه 2 گوگل قرار دارد با اين سرويس شيك رنك علاوه بر جستجو و كليك در همين جايگاه كنوني يعني (حالت اول)
در (حالت دوم) جستجوي رقابتي براي نتايج بعد از جايگاه كنوني سايت شما (صفحه 3 گوگل)
و در (حالت سوم) جستجوي رقابتي براي نتايج قبل از جايگاه كنوني سايت شما (صفحه 1 گوگل)
و در (حالت چهارم) در صورت ورود سايت شما بصورت شناور در صفحه بعد يا قبل باز هم كليك دريافت خواهيد كرد .
 
  • جستجوي رقابتي چگونه انجام مي شود و چه تاثيري بر رتبه سايت در گوگل دارد ؟
جستجوي رقابتي يعني نمايش نتايج 1 صفحه بعد و 1 صفحه قبل نسبت به جايگاه كنوني شما در گوگل بدون اينكه كليكي صورت بگيرد . اين نوع جستجو و نمايش حجم بالايي از نتايج رقبا بدون كليك، به تنهايي باعث افزايش Impressions و كاهش Total Clicks نرخ كليك سايت هاي رقيب ، و شاهد كاهش ctr و رتبه سايت هاي رقيب ، و در نتيجه با افزايش كليك هاي صورت گرفته با افزايش ctr و ارتقا رتبه و جايگاه سايت ما در گوگل خواهيم بود

نكات كليدي:

اين سرويس براي نخستين بار توسط مجموعه شيك رنك در وب ايران طراحي و در دهه سوم فرودين ماه 1400 ارائه گرديده است

سرويس فوق در گروه سئو خاكستري قرار مي گيرد كاملا امن بوده و هيچگونه ريسكي براي هيچ سايتي حتي رقيب ضرري ندارد

اين سرويس با كف قيمتي و 50 درصد تخفيف ارائه گرديده است

اين سرويس براي عموم سايت ها مناسب بوده و براي سايتهاي بسيار بزرگ كه در رقابت شديد با كلمات پر جستجو و پر رقابت در نتايج برتر گوگل (1 و 2 و 3) هستند پيشنهاد مي شود

در اين سرويس جستجوهاي رقابتي به عنوان Impressions فقط براي سايت هاي رقيب ثبت خواهند شد.

براي مشاهده توضيحات كامل اين سرويس اينجا كليك كنيد و براي خريد اين سرويس پيشرفته به لينك زير مراجعه نماييد:
خريد و سفارش جستجوي رقابتي و كليك ارگانيك گوگل

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۴:۱۹ توسط:mpa موضوع: نظرات (0)

پنج ابزاري كه براي سايتتان بايد استفاده كنيد

دسترسي سريع به فهرست مطالب

پنل پيامك

سامانه پيام كوته يا پنل اس ام اس يكي از ابزارهاي مفيد و راحت ترين، بهترين و با صرفه ترين راه براي مديريت ارسال و دريافت انبوهي از پيامك ها در راستاي اهداف اقتصادي، سياسي، فرهنگي و عمومي براي شما مي باشد.
كمترين تعرفه در ارسال پيامك را با مجموعه شيك رنك تجربه كنيد
شيك رنك ارائه دهنده آني پنل هاي كاربري و نمايندگي ارسال پيامك با كمترين نرخ ممكن در ارسال از خطوط رند كشوري با امكانات كامل و قابليت هاي نامحدود و تحويل آني پنل بلافاصله پس از پرداخت
 
ديگر امكانات پنل پيامكي:
اضافه كردن شماره
اضافه كردن دفترچه
ارسال منطقه اي كشوري
ارسال منطقه اي ليست سفيد
ارسال مشاغل
ارسال مشاغل به تفكيك استان
ارسال از فايل متني و اكسل
ارسال از بانك شماره
ارسال پيامك تكي
ارسال دكل BTS
ايرانسل منطقه اي
ارسال نظير به نظير
ارسال كلمات كليدي
ارسال از روي نقشه
ارسال ايميل
ارسال پيام صوتي
پاسخگوي خودكار
مسابقه
نظر سنجي
سيستم ايميل
منشي عضويت
اخطاريه
تبريكات
اقساط
هدايا
نوبت دهي
صندوق انتقادات و پيشنهادات
كد خوان
ارسال پيامك انبوه
ارسال تدريجي
ارسال منطقه اي كشوري
ارسال بر اساس كد پستي
ارسال محله اي
ارسال بر اساس رده سني و جنسيت
همراه اول با تقسيمات كشوري
ارسال پترن
ليست سياه
امكان ارسال از موبايل
پشتيباني
ارائه خدمات وبسرويس
دانلود رايگان از آزمايشگاه افزونه
راهنماي استفاده از تمام خدمات
خط اختصاصي
خط اختصاصي هديه5000 
خط خدماتي عمومي
امكان خريد خط اختصاصي
برگشت وجه خودكار از پيامك هاي مسدود شده
تعرفه دريافت پيامك رايگان
ساير امكانات و قابليت نامحدود

نمايندگي فروش پنل پيامك

در​ پنل نمايندگي پيام كوتاه علاوه بر ارسال و دريافت پيامك و قابليت هاي نامحدود پنل كاربري امكان كسب درآمد از نمايندگي فروش پنل كاربري پيامك، شارژ پيامك و همچنين فروش خطوط پيامكي به كاربران زيرمجموعه خود را دارد.
شخص يا شركتي كه پنل نمايندگي پيامك تهيه مي كند، مي تواند پنل نمايندگي با دسترسي هاي مانند پنل خود تعريف كند و از فروش پنل نمايندگي و فعاليت زيرمجموعه ها كسب درآمد كند. در نمايندگي پنل پيامك ، نماينده قابليت تعيين بسته (تعرفه، امكانات، نمايندگي يا كاربري و …) بصورت نامحدود با دسترسي و قيمت هاي متفاوت نيز دارد.
كسب درآمد از پنل هاي نمايندگي ارسال پيامك (IPpanel) مجموعه شيك رنك با كمترين تعرفه ارسال در بين تمامي پنل هاي نمايندگي پيامك در كشور با امكانات كامل با قابليت هاي نامحدود و تحويل آني پنل بلافاصله پس از پرداخت *** ( براي مشاهده قابليت هاي سامانه پيام كوتاه با مراجعه به آدرس sms.chicrank.com و استفاده از نام كاربري و كلمه عبور demo نسخه آزمايشي پنل را مشاهده نماييد. )

بك لينك با كيفيت

اگر در مورد خريد بك لينك اطلاعي نداريد بايد به شما بگوييم كه يكي از روش هاي بهبود رتبه ي سئوي وب سايت است، در واقع لينك و انكر تكست سايت شما در وب سايت ها، وبلاگ ها و فرومهاي ديگر ثبت مي شود و عموما اين كار بايد در تعداد بالا انجام شود؛ در غير اين صورت بهبود وضعيت وب سايت شما در گوگل و رتبه بندي هاي ديگر مانند الكسا سخت تر خواهد شد.
 
برخي سيستم ها اقدام به فروش بك لينك مي كنند اما قوانين سئو را رعايت نكرده و وب سايت آن ها پس از مدتي پنالتي و از نتايج گوگل حذف مي شود؛ در اين باره بايد بگوييم كه اگر اين كار را به شركتي مطمئن بسپاريد بهتر است. زيرا آن ها وقت و هزينه ي شما را يك شبه به باد نمي دهند.
 
هر چه تعداد بك لينك از وب سايت هاي با رتبه ي الكساي خوب بهتر باشد قطعا سايت شما رشد بيشتري خواهد داشت و اين رشد مانا تر خواهد بود.
 
 
قطعا هر چه تعداد بك لينك هايي كه ثبت مي شوند ماندگار تر باشند و پس از مدتي ناگهاني حذف نشوند مي تواند تاثيرات بهتري روي وب سايت شما داشته باشد. پيشنهاد مي شود ابتدا به خريد هاي محدود اين كار را تست كنيد.
 
بك لينك ها را با فاصله زماني و جداگانه خريداري كنيد. پيشنهادهايي مانند “تبليغات در 10 سايت با پيج رنك 2 و 3” انتخاب مناسبي نيستند.
 
ضمن اين كه شما مي توانيد بك لينك ها را در صفحه هاي خاص و پربازديد يك وب سايت سفارش دهيد تا تاثيرش بر ربات ها و موتور هاي ايندكس گوگل بهتر باشد.
 
در اين ميان بك لينك هاي رايگان هستند كه در دايركتوري ها ثبت مي شوند، اين بك لينك ها ارزش زيادي ندارند و بهتر است از آن ها استفاده نكنيد.

رپورتاژ آگهي PBN

 
رپرتاژ آگهي يكي از روش هاي بهبود رتبه سئو در دنياي وب سايت ها است، دستور كار به اين صورت است كه وب سايت شما نياز به لينك هايي از سايت هاي ارزشمند، معتبر و قديمي خواهد داشت.
 
يعني متن هاي قابل كليكي كه وقتي كاربر روي آن ها كليك مي كند وارد صفحه اصلي وب سايت شما و يا لينكي از آن خواهد شد، ضمن اين كه اگر فكر مي كنيد اين روش به سئوي شما آسيب ميزند و نوعي تقلب است بايد بگوييم كه سخت در اشتباه هستيد.
 
در اين موارد وقتي نويسنده ي وب سايت متن و پستي را منتشر مي كند به معرفي تمام خدمات وب سايت شما خواهد پرداخت و بر اساس اين روش لينك هايي به وب سايت شما خواهد داد.
 
روشي كه توضيح داده شد باعث مي شود كه بك لينك هايي غيرمستقيم و البته قدرتمند به وب سايت شما ايجاد شود و قطعا مي تواند سئوي سايت شما را در مدت زمان نسبتا كوتاهي دگرگون كند.
 
نكاتي درباره خريد تبليغات رپورتاژ
 
اولين موردي كه در مورد خريد رپورتاژ اهميت دارد، وب سايت مورد نظر مي باشد. بهتر است اگر مي خواهيد براي اولين بار خريد رپورتاژ را تجربه كنيد از سرويس هاي آنلاين كه در قبال سئو به شما خدمات مي دهند اين كار را انجام دهيد.
 
آن ها متني را براي شما آماده كرده و سپس بر روي وب سايت هاي مختلف منتشر مي كنند. گاه نيز بهتر است سايت هاي برتر و رتبه ي 3 رقمي الكسا و پايين تر را براي خريد بك لينك انتخاب كنيد.
 
هر چه رتبه بندي و سن سايت بهتر و بالاتر باشد قطعا تاثيرات بيشتري مشاهده خواهيد كرد.
 
تهيه متن مناسب رپورتاژ شما
 
هر چه از متن رپورتاژ اختصاصي و بهتري استفاده كنيد هم مخاطبان بيشتري را جذب مي كنيد و هم وب سايت شما بهتر به ديگران معرفي مي شود، مي دانيم كه گوگل نيز دشمن محتواي تكراري است و تا حدي كه مي توانيد متن رپورتاژ خود را به صورت ناب انتخاب كنيد و سعي كنيد از ابتدا خودتان بنويسيد و يا از شركت هاي سئو بخواهيد رپورتاژي مناسب و هماهنگ با سئو براي شما ايجاد كنند.
 
امروزه نيز بعد ديگري از رپرتاژ را در فضاي اينترنت مشاهده مي‌كنيم به گونه اي كه يك مقاله در قالب يك پست عادي به يك سايت اضافه مي‌شود كه درحالت عادي يك مطلب معمولي يا خبري است.
 
چه تعداد رپورتاژ نياز داريم؟
 
بهتر است تعداد رپورتاژ هاي وب سايت خود را به صورت مرحله اي افزايش دهيد، از تعداد كم شروع كنيد و بعد از مدتي آن را بيش از پيش كنيد، ضمن اين كه وب سايت ها بهتر است ارتباط موضوعي مناسبي با سايت شما داشته باشند و يا در دسته بندي مربوط به وب سايت شما مطلب رپورتاژ را منتشر كنند.
 
رپرتاژ آگهي در اصل مقاله اي است كه شما در رسانه‌هاي مختلف آن را منتشر مي‌كنيد. به‌طور حتم در يك مقاله فرصت و مجال بسياري براي داستان گويي، معرفي برند، ايجاد نياز در مخاطب و... داريد. بهتر است آن را به صورت حرفه اي بنويسيد.

كوتاه كننده لينك

براي كوتاه كردن لينك هاي طولاني سايت خود مي توانيد از سرويس كوتاه كننده لينك مانند سايت "9an.ir" استفاده كرده و لينك كوتاه دائمي خود را ايجاد كنيد .
لينك هاي كوتاه شده بلافاصله در گوگل ايندكس و نمايش داده مي شود و به بيشتر بيشتر ديده شدن لينك و محصولات شما كمك مي كند .
 
كوتاه كننده لينك نهان، مخفف (نه آن) يك هدايت كننده رايگان لينك به سايت مقصد است و كوتاه كننده لينك ها و آدرس هاي بزرگ و طولاني است.
 
مزاياي استفاده از سرويس كوتاه كننده لينك نهان:
1- لينك هاي كوتاه شده بصورت دائمي قابل استفاده مي باشند.
2- بدون نياز به ثبت نام لينك هاي طولاني خود را كوتاه كنيد.
3- در سايت ما هيچ پرداختي صورت نمي گيرد و همه خدمات كاملا رايگان است.
4- نگران فراموش كردن لينك هاي كوتاه شده تان نباشيد با درخواست مجدد سيستم ما با استفاده از سابقه كوكي ها مجدد لينك هاي دائمي و قبلي شما را شناسايي مي كند .
5-امكانات نامحدود و كاملا رايگان - لينك‌هاي دائمي - تولد رسمي كد RQ - نمايش آنلاين بازديد لينك - نمايش لينك هاي محبوب - بدون ‌نياز به ثبت‌نام - عدم نمايش تبليغات مزاحم - نمايش پيش نمايش لينك قبل از هدايت - ثانيه شمار هدايت به لينك مقصد - پشتيباني 24 ساعته و..

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۰:۳۶ توسط:mpa موضوع: نظرات (0)

خريد تجهيزات دندانپزشكي

 

امروزه با نوسانات قيمت در بازار ايران خريد ابزار و تجهيزات دندانپزشكي و همچنين مواد دندانپزشكي براي دندانپزشكان مشكل شده است. پايا مديكال بزرگترين مرجع تخصصي فروش ابزار و تجهيزات دندانپزشكي در ايران است كه بستري را فراهم كرده تا دندانپزشكان از محصولات دندانپزشكي موجود در بازار مطلع شده، برندها را با هم مقايسه كنند و مي توانند خريد تجهيزات دندانپزشكي خود را از اين سايت انجام دهند.

همچنين دندانپزشكاني كه به تازگي مي خواهند كار خود را شروع كرده و مطب خود را تجهيز كنند مي توانند در اين سايت تمامي تجهيزات مطب دندانپزشكي را پيدا كنند.

در پايا مديكال لذت خريد بدون واسطه را تجربه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 3
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۸:۱۴ توسط:mpa موضوع: نظرات (0)